.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
باهنر : درمجموع سخنان هاشمی مثبت بود
نايب رييس مجلس شوراي اسلامي در مجموع سخنان هاشمي رفسنجاني در خطبه‌هاي نماز جمعه را مثبت ارزيابي كرد و گفت: تبعيت از قانون مهم‌ترين فراز سخنان وي بود.

محمدرضا باهنر در گفت‌وگو با ايسنا، در ارزيابي خود نسبت به خطبه‌هاي آيت‌الله هاشمي رفسنجاني در نماز جمعه اظهار كرد: صحبت‌هاي وي نسبتا براي جامعه آرامش‌بخش بود و مردم را به وحدت دعوت مي‌كرد.

وي با اشاره به اين‌كه يكي از محورهاي صحبت‌هاي هاشمي رفسنجاني تبعيت از قانون بود كه مهم‌ترين فراز سخنان وي بود گفت: پس از 2 ماه سخنراني آيت‌الله هاشمي رفسنجاني، قطعا حساسيت‌ها بالا بود، و هر جناح و هر گروهي فكر مي‌كرد كه ايشان چگونه مي‌خواهند مسائل را جمع‌بندي كنند، اما در مجموع سخنان وي مثبت بود.

نايب رييس فراكسيون اصولگرايان مجلس با بيان اين‌كه برخي صحبت‌هاي رفسنجاني كه در رابطه با آزادي زندانيان بود ما هم قبول داريم، اما تعدادي از اين زندانيان ممكن است جزو محورهاي اصلي اغتشاش، توطئه و طراحي باشند، اظهار كرد: قاعدتا وي هم نظرش آزادي آن زندانيان نبود، اما افرادي كه در جمعيت دستگير شدند طبيعي است كه بايد هرچه زودتر آزاد شوند و ما هم موافق هستيم.

وي گفت:‌ اين‌كه همه زندانيان را آزاد كنند شايد يك مقدار به احتياط نزديك نباشد و اي كاش زندانيان را تفكيك مي‌كردند.

به گفته نماينده مردم تهران در خانه ملت، هاشمي در سخنراني خود قدرت‌هاي خارجي را از اختلافاتي كه در داخل كشور پيش مي‌آيد نااميد كرد و در مجموع تحليل‌هاي عالمانه ايشان مفيد بود.

باهنر تصريح كرد: افرادي كه حركت‌هاي سياسي داشتند معتقديم نبايد اينها را بازداشت كنند اما كساني كه برخوردهاي امنيتي و اغتشاش‌گرانه داشتند، بايد پرونده آنان را رسيدگي كرد.

استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.098 seconds.